Zmiana lokalizacji biura obsługi klienta w Koszalinie

ENERGA Obsługa i Sprzedaż spełnia oczekiwania klientów i zmienia lokalizację koszalińskiego Biura Obsługi Klienta Grupy ENERGA.  Od 1 grudnia 2010 r. nowa placówka mieścić się będzie przy ul. Dworcowej 17.    

Nowe biuro obsługi ulokowane jest w pobliżu centrum miasta, w sąsiedztwie dworca PKP i PKS, położone jest także blisko sieci komunikacji miejskiej. Dodatkowo w pobliżu placówki znajduje się bezpłatny parking.

W trosce o komfort obsługi i wygodę  nowe biuro mieści się na parterze budynku. Na powierzchni ok. 110 mkw usytuowanych zostało 5 stanowisk do obsługi. Klienci będą mieli także możliwość skorzystania z bezpłatnego telefonu umieszczonego na sali obsługi umożliwiającego szybkie połączenie z telefonicznymi konsultantami  w tzw. Call Center.

Do dyspozycji klientów umieszczono w biurze także kiosk multimedialny pozwalający na kontakt z  elektronicznym  Biurem  Obsługi Klienta.

Godziny pracy biura pozostają bez zmian:

Jak dotąd płatności za energię elektryczną można dokonywać w sieci VIA Moje Rachunki. Lista punktów dostępna jest na stronie www.billbird.pl.  W pobliżu nowego biura znajduje się aż 8 punktów należących do sieci VIA.